one day :(


  • anak sulung
  • mempunyai seorang adik lelaki
  • hanya seorang perempuan dalam kalangan adik beradik *mcam ramai je
dah kaji selidik kan pasal ape isi kndungan yang aku ckap ? hmmmm, btw orang ramai bersabda yang anak sulung perempuann BEST. hmmm, best tuhh memang boleh lhaaa dipersetujui everything tkpayah kongsi. SHARING IS CARING.
BUT. cehh ade but lagi. aku pernah terfikir mcmne kalau aku adalah anak yang ke 2 , 3 , 4 or mane2 lhaaa yang ade elder one atas akuhh. hmm, mksud aku kat sini SISTER. fuhhh susah nk beritahuu mcmne smpai aku imagine mcmni. firstly aku mmg dlam hati *HAHA nk ade seorang kakak. yeahh keakraban between friends and sibling too different kan ?
kalau aku ade kakak :
  • aku nk share everything kat die
  • aku akan buli dia *angkat kening
  • aku akan PAKSA die bagi semua baju2 dia kat aku bia aku yang melaram. haha tipuuu je =.=
  • aku akn PAKSA nd PAKSA dia menjadi counselor terhebat aku even aduan rakyat aku tk seberapa HOT. errr -.-
  • aku akan suruh dia tiap2 malam selimutkan aku. jahat kan ? tk sgt ah
dahh tu jelhaaa. btw, aku tklhaaa sejahat mana nk menikam 'kakak' aku sndri. tapii cuba byangkan kalau ini jadi realiti. ouhhhh sgatt bestttt ! iloveyouukakak ♥ pleasee anyone give your sister to me ! lalalalala ~

No comments:

Post a Comment