here we go

come to me hey hey hey haha. <---- mengarut melampau
assalamualaikumm. hye nd hye blogger :) okayy korang mesti tertanya tanya knapa aku tetiba rajin nk update ? ohh kemon kemon saya rajin harini. lepas bangun harini, first yang saya buad teruss mandi. my gee. biasa kalau cuti sekolah. muka ni lahh terang tang tanggg paling lambat bangun oppsssss paling lambat mandi *apa tengok2 ? teheee ♥ then, harini jugak saya penatt. dua hari lepak mersing sob sob *tak belajr lagiii :(
actually sejak kebelakangan ni, orang selalu nk tanyaaa pasal diri orang lain including orang yang tk pernah ada kaitan langsung dgan kita kan kan ? saya turut simpati dgan orang2 yang sebegini rupaaaa. kih3. nk gelak kuat2 tapii kena sopan sikit :D HEE.
mak saya selalu pesan. -JANGAN IKUT KAN PERSAAN SBB MELALUI PERASAAN, HIDUP AWAK JADI MERANA SENDIRI DAN JANGAN SESEKALI PANDANG TINGGI DGAN MASALAH YANG SEBENARNYA REMEH - walawwwww. yes terbukti mak sayang anaknya mcam saya sayang mak saya. kih2. sayang sikit. muuuaaahhh okay cukup.
well, orang selalu nk mengata mengumpat kita kan kan ? tapii tak semua orang boleh bersabar. hanya orang yang tinggi tahap kesabarannya je yang boleh merenung masa hadapan mereke tanpa memikirkan tentang kesulitan yang dihadapi yang sebenarnya hanya remeh2 belaka *ecewaahhhh. betul kan ? sebenarnyaaa masalah boleh selesaikan. nd ada jalan penyelesaian yang paling terbaik even PAHIT untuk kita berlaku adil nd berterus terang. *fadzilah adibah. KAH3. it same as phrase *tiada penyakit yang tiada penawarnya.
so, as kawan yang prihatin, saya nasihatkan awak2 jgn lahhh nk ber EMOSI kalau kalau ada orang yang nak cari pasal dgan awak semua. sbab MAIN POINT diorang is diorang jealousss je tuhh. korang kann cantek2 haha. kalau diorang nk tumbuk korang. awak tunjuk je bulu kaki. nnti dia pelik dan larii. dah settle :)
OKAY BYEBYE ♥

No comments:

Post a Comment