hoyyyy tengokk ade jembalang memaparkan dirinyaa di atas. BERANI KAU ? hahaha nothing special post harinii. mesti korang korang pernah kan tengokk orang dkat atas nii kan ? ape ? tk pernah ? apesal nk menipuu ? yang blog korang tngah stalker nii bukan ade ke gmba nii ? haha tetiba nk memarah kan ? biase lhaaa kdang2 hormon tk stabil lalallalalaa ~
fuhhhhhh ape motif aku buad post belog nii ? haha sini sini cepat aku cerita sikit. hmmm, ofkos sape yang aku follow belog die mestii tengokk eh ni sape nii tkde muka ? artis ke ? eh best nyaa artis follow aku. HAHA *perasann lebihh. oke actually aku bukan tknak nd TK GETI nk letakk gmba. msti oang ckap 'eh ni sape erk yang mulut muncung2 nii follow aku ?' nk stalker kejapp. tk punn 'eh mana dia dpat belog aku ? eissshhhh menyampah betul aku tauuu die nk sebok2' HAHAHA. dah cukup kuatkan alasan yang telah diberi ? STOPP haha
HABES KALAU NAMA PUN ORANG DPAT TAHU ? haha tkpelhaa sekurang kurangg dia tk kenal sgtt kan ? mcm merepek kan post nii. kan aku dh ckap post ni tk special nk jugakk baca pdnmukakaka ! wekk :p

No comments:

Post a Comment