eh knape ttbe aku letak boyfren aku kt sini ? haha smalam dia call suroh aku datang jumpa dia HARINII. tk thu lha apesal bunyii mcm seriousss je. lalalala. ape pndang2 ? jealoussss kan ? haha. well well well, harini cerita ni start kan kan ? so, anyone pleasee belanjooooo ? haha mcm ade mase je kau nk keluar kan ? tkpeeeeee saba je nnti boleh tgokkk even LAMBAT punn kan ? haha
HARINI APE CERITA ?
hmmmm, aku rase biase je like ussual. nothing intrested. just harinii aku agak penat tk tahu ah apesal. tapi tapii aku tk tydo lagi ah dgn tdung haha. masa addmath je mata dh kelip kulippp. tahan je lhaaaa even rase mcm nk mengamokkk.harinii jugakk every single problem DAH SETTLE. alhamdulilahh now skarang exam dh pggl2 aku surohh dating dgn diaaa. TAK MENYABA KAN ? haha obses sgt dgn aku -.- okayy byee babe , dude i have my tuition class :)

No comments:

Post a Comment