human : eh, knape long long time aku tk nmpak kau update blog weh ? apesal ?
me : ouhh kau baca ke ? haha sorry quite busy lhaa wei =.=



well well well, hmmm aku bukan tknak update blog yang semakin lapokk dihati aku nii tapii macm MALAS. haaa ape tk puas hati ? jom baling bantal sesama. hee maaf jika ada yang terguris tecacat cela di hati sbb aku tk bercakap pasal sesiapa include u HAHA hmm,nowadys aku tk thu apesal aku busy smpai ade satu thap tydo smpai pakai tudung. WOOWW bunyi mcm alim kan ? biase je. aku baru balik tuisyen lhaa mase tuhh so tired tired then suddenly ttidur tnpa sedar. haha
then then sekarang aku tk bolehh tahan NAFSU nk tengok NEVER SAY NEVER wehh ! tolong pegang aku aku dah nk pengsan skrang *menggedik. thursday nii officially ditayangkan . WOOWW let me be the first watching this movie dad ! haha ♥
hmmm, sedar tk sedar sekarang nii dah nk masok bulan limaa even pertengahan bulan pun belom kann ? tkpeee ready for future wehh. aku still feel yang aku ni still FORM 4 tak tau ah apesal smpai obses dgn form 4. come on tinggal lagi brape bulan kan ? makan byak tydo byak, HW punn makin byakk KAU TK SEDA LAGI KE ? huhaaaa :'( sadissss kita. go diba go bebah haaa semua dah terkeluarr. oke dah2 sekarang nk menguruskan badan byeeeee



No comments:

Post a Comment