si pemburu hantu >>

holaaa korang korang :)







eh apesal siaa facebook nii aku hempap kau dgn gajah kang baru tauu ! sukaa melembapkan apa yang ada kann ? ehhh tension ni tension berani dia menganggu emosi aku ? hee sorry ah teremosi pulakk kan ? suka hati lhaaa :)




eh bukan ni aku nk cerita. nii emosi aku sekejap tadi GERAMM SAYA haha well, aku nk ceritaa ah skit apesal selama nii aku takot ah sikit dgn satu makhlukk ni. eh bukan bigfoot malahan juga bukan MANUSIA haha




haaa ni lhaa makhlukk yang aku maksudkan. okayy mmg nmpak comel nd gah di mata semua orang kan kan ? tapiii nilhaa binatang yang paling nd PALINGG aku takot even dia lalu sbelah aku smbil ckap 'eh lawanyaa manusia ni' lalalallala tk kesah ah dia parsi ke ape ke jnji aku tkot ah sikit dgn shomel2 ni. hee peacee :)

No comments:

Post a Comment