oppsss-.-

wowwww ! last aku update last month. seriously lama kan ? ha alaaa nk buad mcmne saya teramat busy. maksud aku bukan busy mane punn just because sbb AKU MALAS nk update. tk tahu ah tkde mood mybe nd takde story nk dibawa bercerita. hello hello hello readers :) rindu aku takk ? 'muka senymm nmpak braces. kekonon pakai pdahal tak punn :)
as youu all knows, sekarang ramai pelajar2 sekolah menghadapi masalah dgn pen, pensil, pemadam, correction tape and blablablabla . haa ? tkpaham ? okay meh sini dduk dkat sebelah saya sekarang SEMUA TGAH EXAM KAN ? including ,me. homygodd -.- seriously aku mmg takot bila dh nk dekat exam TAPI haa ada tapi lagi tauu. aku TAK STUDY sbb time hari sbtu ahad tu lahh ada event yang aku sendiri tak dapat elakkan. fuhhhh sangat bengang nd jealous to all of youu yang tgah har hard belajar kt rumah tapi aku ? hanya basahkan ketiakk pegi weeding of the year. smpai one day tuhh pak BOSS told me 'exam time2 mcmni dah standby early. jgan ada alasan' perasaan aku : ya allahhhhhh aku belom prepare apa2. thenn obey jelhaa even aku sadisss huhaaa
now, its already examination day. korang tggu2 kan bnda alah ni. okayy kertas bm boleh dikasihi dan dibelai belai. tapiiiii agama tadi aku tak baca sgatt even soalan SPOT dah dpat. teheeee mcm biase ahh aku merenung kertas smpai lopong tengah2. haha tipuuuuu :) alhamdulilahh semua under control. aku masih bole berfikir even macam nk menangisssss :( well, besokk aku sekolah. hari apa besok ? SABTU laaa. and kitorang ada exam jugak. SIVIK ND PJ. bunyii macam susahhh. okayyyy time to studyy bobyeeee gudluckk geng :)

p/s : imisssyouuuu superman

No comments:

Post a Comment