boy you're so cool

pabila bercinta dn dicinta dari cinta cinta blablablabla ~
oppppssss sorry2 i kena ada buad show tu yang menyanyi smpai terlupaa dpan ni ada fan2 i sorry yeahh. muah muah. hahaha *perasan lebih. okayy takkk aku tipu je
HAAAACCCUUUMMMMM ! woyy kenapa kenapa ? alooo shian2 diaa bersin baca belog titew sebab banyak habuk eh ? haha sorry laa aku mmg dah lama gilawww tk update. for sure kali ni mmg aku malas nd malas. hee ♥
okay bebalik pada tajuk ah kan. korangg pernah tengok lelaki yang ada blog ? tumblr ? apaa ? tk pernah ? eeee kunonyaa lelaki tuh. haha. actually aku as gegurl yang cntek macam hana tajima wanabe nii sangat sangat melting and triple attracted to guys who had bloogggeerrr nd tumblr. why ? haa sbb aku rase diorang sangat cool nd gentle. ye ahh dari mereka tak buad kerja yang berfaedah contoh : bunuh diri ke ? main basikal ke ? at least diorang bolehh luahkan perasaan kan kan ?
but, gegirl punn comel ahh jugak ada belog. macam aku *tetiba. haha tapi i most intrested kat lelaki lelaki yang ada belog yang superb.
pernah sampai satu hari si sher jenab ni bercerita dgan aku. dia nk kahwen dengan pakcik blogger. tapi aku abang blogger. haha padanmuka dia kahkahkah *gurauuu.
yeahh for sure aku memang follow blog
haaa korang baca ah okayy fine best gilaaaa ! aku yang tengah sobsob bole :)))) haha. thankyouu sher ♥


4 comments:

  1. Hahaha bajett macam hapee sepak kau kang ! Abang paiz aku jangan amek eh !

    ReplyDelete
  2. readersss tolong tengok dia nih haihh susah nk cakap. lalallala

    ReplyDelete