come to me baby

helaaaaa. eh helloooo :) kihkihkih ^^ apa pandang2 ? teheee.
wah wahh lama yaa saya tk updated blog *ayat weh ayt. hee im quite lazy to update. asslamaualaikum. tak jawab dosheeee. sekarang zaman aku pulak nk berperang. eg maksud aku bukan perang yang bawa pistol air tuh. jeng jeng jeng. it was SPM examination :) nampak mcam gah je bila orang tanya :
EH KAU NI FORM BERAPA ?
AKU FORM FIVE AH BROO
PEHH DAH BESAR KAN KAU ? BESTNYAA NNTI DAH HABES SKOLAH
EH MEMANG AH. AKU MMG DAH BESAR. DAH boleh kahwen HAHA

nmpaknyaaa ada ayt yang perlu dikecilkan buad keselesaan penmbaca. haha takde ah skarang nii makin bertimbun exam yang aku kena face. yeahh bukan setakat dua : TRIAL nd REAL SPM. but ada 3 ujian saringan *mcam nk amek darah. nd baru baru ni aku baru je manghabiskan peperangan yang mengeluarkan 5 peluru atau lebih dekenali 5A homygoddd. bio fizik addmath nd chemistry hanya boleh sekadar mengukir senyum kambing di bibir :)
so finally i'm decide nd tekad utk meneruskan aktiviti pembelajaran dan pengajaran hahaha di masa masa lapang -.-
IONIC EQUATION :
MALAS ----------> RAJIN
PEMADAM ---------> CORRECTION TAPE
ADIBAH + SPM ----------> ADIBASPM
BYEBYE ♥

No comments:

Post a Comment