fikir sejenak


asslamualaikum hello :D
uhuk uhuk srettttt srettttt. haha perkataan seperti seorang yang sedang menghadapi tekanan perasaan. haha bukan lahh awak. dari semalam hingus atau dikenali bendalir cair sentiasa melekit dlam hidung nii. suck! i can't handle it. nd harinii bagun sgat2 lambat 10 a.m lmbat ah jugak tuhhhh. just because aku tk tahan dgan perilaku kurang hajar beliau *hingus dlam hidung nii -.- hmmm, naseb badan kihkihkih


TAJUK SEBENAR :

okayy scrool kan mata mata awak dkat tajuk entry kita. macam menarik dn kadangkala boleh mendatangkan worse. hee
sekarang sekarang nii zaman orang tgah berpacaran kan kan ? hee ilapchiu you lapchme semua mesti ada but not important. tapi tapi aku aneh sekrang ni pun ramai jugak yang ada adik angkat lah abang angkat lah nd kakak angkat tidak ketinggalan. hahaha. tapi aku berfikiran sejenak kenapa takde
BOYFRIEND ANGKAT
ni lah yang aku sentiasa berfikir. huhaaa. macam mana kalau dalam dunia ni ada ayat mcamtuhh wujud. i can't imagine.
mesti mesti kalau dia nk clash sesenang hati je kan ? eh kita kan berangkat rangkat. tak salah kalau kita putuskan hubungan hahahaha. sorry aku memang suka buad andaian merapuu. kadang2 tak masuk dek akal. takpelahh ni pandangan aku. kehkehkeh.

No comments:

Post a Comment