pemberian =='

hello babe :) haiyaaa saya tk sangka ah harinii bole rajin nak update this omel omel blog. heee harinii memang penat nd memenatkan ah. sbb ? wehh sumpah aku perah otakk nak jawab sivik nd pj. korang boleh ? haha. tkde ahh. harinii hari sabtu kan. mane bolehh diorang kacau hari tidoooo aku kann. ni yang nak baling doraemonn kat diorangg. haha cepat lariii *merepek. alaaa biasa ahh aku punye intro msti ah merepek.
hmmmm, by the wayy, aku bukan nak memebebel pasal harinii apa aku buad, makan apa , korek pensil brapa lama nd etc. ouhh no no noo.
TEMBEL ? TEMBEK ? apa tuhh. aku sendiri tk tahu mana satu betul nama bnda alah nii. doesn't matter ahh.ehheemmmm, aku tk tahu knapa bangunn tydo pagi2 mata teross homygoddd !! ni mata ke bola golf ? sumpah dh mcam EYEBAG yang teramat terokk weh. astgfrllah. malu ahh nk pegi sekolah gini. naseb je ada exammm. kalau takk, haa muka ni lhaa yang disebut dlam senarai budak paling cunggg yang tk dtang. haha
sampai sekolahh semua pelikkss. alaaa jgn ah pndang2 mcm tuhh. melting kitaa nnti mcmne ? ahahaha. whatever lhaa. yang penting aku nk kelip2 mata dgn boypren kat skolah pun susahh. haihhhh. aku akan berusaha nk baik kannn. it's PAINNNNNNNN !

seeeee ! mata akuu sebelah tuhh besar. eee malu dhoooo -.-

No comments:

Post a Comment