superb beriaa :)

One little, two little, three little Indians Four little, five little, six little Indians
Seven little, eight little, nine little Indians Ten little Indian boys.
heeelllooooo me come again :) tehee :3 hmmm, aku lupa nak bercerita pasal harituhh. alaaa biaselhaa lama tk updated. walweeyy aku tk ingat brapa haribulan lha kan. tapi tapii yang penting hari selasa. hee mcam biaselhaa tk skolah punn :) hmmm, actually trip nii just for boboy yang kekonon tough ahh. haha tapii lastly gegirl punn boleh join. see gegirl kuat tauu. makan appeton :) hee aku punn register last minutes. senag cerita benda ni tak dirancang. biase nyaa kalau bnda yang tak dirancang ni lhaa yang paling best kan ? MEMANG PUNN. aku dapat merasakannya. hee
hmmm, kitorang actually satu hari tuhh kat MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH. tujuan : nak lihat pakwa handsome. haha melampau bebeno. tak ah kiteorang pegi sana sbb nk visit MALAYSIA FLYING ACADEMY dgn ALAM as know as akedemi laut malaysia. homygodd perjalanan yang amat amat pnjang. tapiii aku tak tydo punn. sbb ? sher sher bushuk2 kitaa bersama.
kitorang smpai nk dekat tengahari masing2 muka macam lempeng tawar. KELAPARAN . huhaaa nd sampai satu tmpat nii habes diorang kerjakan mee tuhh LICIN okayy. aku mkan sikit je jaga badan depan pilot HAHAHA. APESAL ? JEALOUSSS ? jgan ahh. nnti titew usha kan heh.
actually aku mula2 macam tepu ah jugakk dkat ALAM. ye ahh no function nak dengar. okayy mula2 mmg best je dengarr dia punya brieffing. lastly, tengokkk dkat dlam list TAK BOLEH PKAI SPEC. boleh punn kalau power awak 200. homygodd aku dahlhaa rabunn. takpelhaa terimakasih sahajalahhh. nd no life kalau nk jadi as ALAM members. eeee tknak tknak.
lastlyy pegi MALAYSIA FLYING ACADEMY. dah nama pun flying kan ? ofkos ahhh PILOT. homygodddd -.- handsome nyaa diorang. berketerampilan nd smart lagi tau tauuu. KAU ADA ? okayy start from that aku dah mula cair nd melting nd MELTING macam ice kacang *yummy DPAN PILOT. heee sapa nk kahwenn dgn aku nahh pegi amek lesen memandu kapal terbang. haha *muka belagak. HAHA. nd masa kat sane jugakk, no MALAY LANGUANGE was used. aku phamm lha jugak sikit2 lama2 jadi bukit. tapii tak kesah ah janji facilitator kitorang SPORTING habes ! ilikeee !
for last nd LAST singgah mahkota parade hmmm masing2 hamboii melaramm. aku tak ahh. perasannn. nak kata best tak jugak ah sbb kitorang just ada 1 hour je nk jalan2. eh tak best langsung. NOT ENOUGH !HAHA nd smapi skolahh around 12.30 a.m gituu ah. then besok skolahh. semua muka baru bgunnn tydo enn :)
paling hot ah nii? haha guyss ♥
i love tiga tiga :)
ni lhaa aku yang muka macam ala2 artis *flirting

No comments:

Post a Comment